Kode B

Kode B – Ein spennande dag for deg som går i 5. klasse

Innleving

Torsdag 05. oktober arrangerer Ulstein kyrkje Kode B for alle som går i 5. klasse.  Gjennom å gjere, forske, sjå og høyre skal vi finne “den raude tråden”, altså samanhengen mellom forteljingane i Bibelen. Kode B byr på ulike aktivitetar i kyrkja og på Fredheim. Oppmøte er på Fredheim i Ulsteinvik, frå kl 14.00. Dei som er elevar ved Ulsteinvik barneskule går sjølve ned til Fredheim. Der er vaksne som tek imot dykk. For elevar ved Haddal, Hasund eller Ulstein skular ber vi foreldre/føresette samarbeide med kvarandre om transport til Fredheim frå kl 14.00. Programmet er ferdig kl. 17.00. Tiåringane går då heim sjølv eller blir henta av foreldre/føresette. Velkomen, ta kontakt med kyrkjekontoret på tlf. 70017680 om de har spørsmål.​

Søndag 01. oktober er det Bibelutdelingsgudsteneste i Ulstein kyrkje kl 11.00. Der vil 5. klassingar få utdelt boka "Tidslinja". Alle som blir 10 år i 2023 er invitert. Kvar enkelt blir ropt opp med namn i gudstenesta, slik at ho/han kan kome fram å få si bok.

Bruk skjemaet under for å melde på din 10-åring! Her kan du velje å melde deg på bare eit av arrangementene eller begge to!

Påmelding

Eg samtykker til å motta informasjon om trusopplæring og andre tilbod som passer for mitt barn på mi e-postadresse
Bruk av bilete til bruk i Ulstein sokn sitt informasjonsarbeid der barnet mitt er godt synleg. Eg tillet bruk av bilete av mitt barn.
Kva vil du melde deg på?