Misjonsprosjekt

Kyrkjelyden i Seim har misjonsavtale med Det Norske Misjonsselskap (NMS) og støttar arbeidet i Etiopia.

NMS samarbeider med Mekane Yesus kyrkja. Hovudfokus er retta mot kvinner, ungdom og minoritetsgrupper. Det er store forskjellar i Etiopia, mellom fattig og rik, menn og kvinner, ung og gammal, og ikkje minst mellom ulike folkegrupper.

Dette er vi med på i Etiopia:

• Arbeide for likestilling og myndiggjering av kvinner
  • Kjempe mot kvinneleg omskjering og barneekteskap
  • Gje ungdom nye impulsar
  • Styrke stillinga og sjølvbiletet til marginaliserte grupper
  • Å gjere Kristus kjent

Du finn meir informasjon om arbeidet i Etiopia på heimesida til NMS

NMS Etiopia utsnitt plakat2.jpg

Kyrkjelyden i Alversund og Knarvik har misjonsavtale med Det Norske Misjonsselskap (NMS) og støttar arbeidet i Estland.

NMS samarbeider med den lutherske kyrkja i Estland (EELK).

Estland vart uavhengig i 1991. Etter 50 år med kommunisme og vanskelege tider for dei kristne og for kyrkja, treng dei støtte for å «koma på banen» att.

NMS er med på å byggja både kyrkjelyd og kyrkje i i Mustamäe, ein bydel i Tallinn og i forstaden Saku.

Dette er vi med på i Estland:

• Kristent mediearbeid
  • Arbeid for born, unge og familiar
  • Kyrkjebygging
  • Å gjere Kristus kjent

Du finn meir informasjon om arbeidet i Estland på heimesida til NMS

NMS Estland plakat utsnitt.JPG