Festeavgifter og gravstell

Alver kyrkjelege fellesråd har driftsansvaret for samtlege gravplassar i Alver kommune: Alversund, Askvik, Bauten, Hjelmås, Hordabø, Hundvin, Knarvik, Lindås, Lygra, Manger, Meland, Myking, Ostereidet, Romarheim, Seim, Sjur, Sletta, Sæbø, Vike og Øverås.

Utsikt frå kyrkjetårnet i Hordabø. Foto: Sølvi Helen Kvalheim Mjøs.

Festeavgifter for 2024

• Graver mellom 20 og 60 år gamle: Kr 680 pr.grav pr.år
    Innkreving kvart 5. år.
  • Graver som er meir enn 60 år gamle: Kr 1140 pr.grav pr.år
  • Særskilt reservert grav (festegrav): Kr 13 600 - eingongsavgift som gjeld i 20 år.

Oppretting / midstilling av gravminne

• Driftsavdelinga kan utføre oppretting, sikring eller midtstilling av gravminne.
    Prisen for dette er kr 2200 inkl.mva.

Gravstell

Alver kyrkjelege fellesråd har i møte 9.juni 2022 vedteke å ikkje inngå nye avtalar om gravstell.

Dei som har inngått avtale med legat/fond vil framleis få utført stell så lenge det er dekning på fondet. Stellet blir utført av Hageland Eikanger i tidlegare Meland og Lindås kommune. Radøy Arbeidsenter utfører stell i gamle Radøy kommune,

Stellet vil vere samansett slik:

Påske (gjeld kun Radøy) : Påskeliljer

Vår- siste del av april (viss ikkje seinfrost): Stemorsblomster

Sommar: Starten av juni : Raud begonia

Haust: ca september: Haustlyng

Vinter: Krans oppå lyngen innen jul