Radiogudsteneste frå Knarvik kyrkje

Søndag 15. mars vart det direktesendt gudsteneste frå Knarvik kyrkje på NRK P1 og P1+. Dette var ei av svært få gudstenester i landet denne dagen. Her kan du høyra gudstenesta og lesa meir om digitale fellesskap i kyrkja.

Radiogudsteneste frå Knarvik kyrkje

Radiogudstenesta kan du høyra her.

I denne NRK-artikkelen kan du lesa meir om den spesielle gudstenesta og intervju med sokneprest Geir Øy og konfirmant Thea (14) som vart døypt denne dagen.

For tida er det mange alternative måtar du kan vera i kontakt med kyrkja på . Les meir om ulike digitale fellesskap i kyrkja her.

Fleire radiogudstenester

Påska 2019 sendte NRK tv og radio tre gudstenester frå Knarvik kyrkje. Dei kan du sjå her. I år vert det fire radiogudstenester. Søndagane 7. juni, 23. august og 8. november kl. 11 håpar vi at kyrkjelyden vår kan vera med på gudstenestene saman med radiolyttarar over heile landet.