Solidaritetsgudsteneste

Søndag 29. august kjem det storfint besøk på Solidaritetsgudstenesta i Knarvik kyrkje kl. 19.30.

Det er tredje gongen Knarvikmila og kyrkja er saman om arrangementet. På gudstenesta blir det eit møte mellom utviklingsminister Dag Inge Ulstein og artist Marthe Christine Valle. Dei er
begge engasjerte i solidaritet og bistandsarbeid. I tillegg til samtalen mellom dei to, leia av prest Tone Marit Øvretveit Dyrkolbotn, vil Marthe Valle bidra med eigne songar, mens ministeren vil halde kveldens tale.