Løva og kyrkja på nett denne helga

Denne helga blir det sendt ei helsing frå Meland kyrkje. Løva og Håkon har stadig vekk noko på gang, og denne gongen er Ruben også med. Gudsteneste med Rune Minde på Austrheim blir det også. Følg med!

Løva og kyrkja på nett denne helga

Du finn videoane på  Youtube, også ved å søke på Meland kyrkje. Vi legg ut lenker her etterkvart som dei er ferdige. (trykk på titlane under)

Helgehelsing

Det er lagt ut ei helsing frå Meland kyrkje denne helga med andakt, songar og nokre andre ledd. Medverkande: Bjørn Tore Sæle, Trond Fykse, Anne Marit Fosse Dahle, Ruben Sæle. Kamera/redigering: Håkon Økland Kinsarvik.

Løvegjengen

Løva, Håkon Økland Kinsarvik og Ruben Sæle sørger for samling for borna.

Gudsteneste ved kjøkkenbordet

Denne helga kjem gudstenesta frå Austrheim og Fedje med Rune Minde som prest og andre medverkande. Austrheim kyrkje er stengt pga utbetring, så gudstenesta vert sendt frå fleire kjøkkenbord.