Kirkerottene

Søndag 8. november kl. 17.00 kommer kirkerottenetil Ås arbeidskirke og DU er invitert!

Kirkerottene

En dag vekkes kirkerottene av bråk fra tårnet i kirken. Det er Viggo svale som lager bråket. Han ser så dårlig at han flyr inn i ting hele tiden. Kirkerottene vil gjerne hjelpe Viggo, men hvordan kan de hjelpe? Og er Viggo egentlig en svale?  Underveis i stykket blir vi også kjent med Kari prest og niesen hennes Emma, som har bursdag. Kari prest forteller om Sakkeus som så gjerne ville møte Jesus og oppleve et under.

I år er det begrenset med plasser og det er førstemann til mølla. I påmeldingen registrerer dere barnet og foresatte (kun én!). Foresatte må være til stede hele tiden og sitte sammen med barnet. Stykket er for barn mellom 4-6 år. VI følger smittevernråd og holder avstand og spriter hender/ overflater.

Påmeldingsfristen er 6. november og påmeldingen finner dere her:

Velkommen til en luftig fortelling!