Konfirmantleir 2024

Vi har akkurat lagt bak oss en fantastisk og innholdsrik uke på Sjöviksgården i Sverige med nesten 60 ungdommer; ca 40 konfirmanter og ca 20 ledere. Uken består av ulike aktiviteter, undervisning, felles måltider, kveldsavslutninger og gudstjeneste ute på svaberget i vannkanten av innsjøen Mjörn. En tur til Liseberg fikk vi også til. Håper dere alle har laget dere gode minner som dere kan tenke tilbake på senere i livet, og at Jesu ord til oss i Joh 3, 16 sitter igjen i dere.

Konfirmantleir 2024

Spesielt i år var at dette var min siste leir for Heggedal siden jeg fra 16. september begynner i ny jobb som kateket i Asker menighet. Må innrømme at det ble felt noen tårer etter 15 leire med Heggedal hvorav 11 av disse har vært på Sjöviksgården.

Jeg vil takke lederteamet som jeg hadde med meg på leir. Uten disse kunne vi ikke ha laget en så god leir for konfirmantene våre. Dere er fantastiske hver på deres måte, og takk for alt dere delte og hjalp til med både som daghavende, underholdning, poster på ulike aktiviteter og av humør. Spesielt takk til Andreas (sokneprest), Ragnvald (diakon) og Kenneth og Sondre (voksenledere). Gøy å planlegge leir sammen med dere og ikke minst gjennomføre leir og se at alt det vi planla fungerte ganske så godt om jeg får si det selv. Tusen takk også til alle konfirmantene som har gjort uken til en uforglemmelig uke. Takk for innsatsen på Kampkveld – HEIA GRØNN! Takk for det dere har delt av stort og smått. Takk for at dere holdt ut selv om vi maste om at dere måtte stå opp om morgenen, komme til samlinger og også gå litt ut av komfortsonen deres. Og takk til alle foreldre som tør å sende konfirmantene på en ukes leir sammen med oss. Jeg koste meg skikkelig på leir!!