Diakon 80 % - ledig stilling

Vil du være en del av et inviterende og inspirerende diakonalt arbeid? Vi har ledig stilling! Søknadsfrist 5.august.

Diakon 80 % - ledig stilling
Holmen kirke ønsker å synliggjøre samfunnsansvar, blant annet gjennom det diakonale arbeidet.
Vi vil virkeliggjøre vårt motto «En kirke for alle» gjennom et inviterende og inspirerende diakonalt arbeid.  Diakonen samarbeider med diakoniutvalget og mange frivillige medarbeidere.
Vi ønsker en oppsøkende, utøvende diakon, som videreutvikler det diakonale arbeidet i menigheten.
Se fullstendig utlysningstekst og søk stillingen på lenken under eller på kirkejobb.no

Søknadsfrist 5.august 2019