Borgen i våre hjerter torsdag 14. februar kl 17 - 20

Den 14. februar arrangeres igjen stor kulturmønstring på Borgen. Vardåsen kirke har i samarbeid med Borgen Innbyggertorg og Borgen Nærmiljøsentral lagt opp til et allsidig program.

Borgen i våre hjerter torsdag 14. februar kl 17 - 20

Hjertelig velkommen til kulturkveld for og med beboere på Borgen i et møtested på tvers av alder og kulturbakgrunn. Det blir kulturtorg fra kl 17 med salg av internasjonal varm mat. Samtidig åpner miniutstilling med stands fra Borgen Vel, Arena, Borgen, Lions, DNT Borgen solekorps, Under, Nærmiljøsentralen og Innbyggertorget.

Kl 18 blir det kulturinnslag ved Borgen skolekorps, Rønningen skole, Hagaløkka skole, Vardåsen kirkes barnekor, Arena Borgen, somalisk dans, blomster til en av våre frivillige m.m.. Salg av vafler etter opptreden.