Velkommen til nye Myldredager!

Myldredag er Vardåsen kirkes familiedag med ulike aktiviteter for barn i alderen 1 - 15 år. Myldredag er et tilbud for barnefamiliene med ulike aktiviteter, salg av middag og vafler, prat og kaffe med venner og kjente rundt bordene og lek for barna i lekekroken.  Her kan du lese litt om de ulike tilbud: Knøttesang 1-3 år, Firefemklubb 4-5 år, Spor 6-10 år og Vardåsen barne og ungdomskor 6-15 år. Ulike start tider for de ulike gruppene. Oppstart for korene og Spor er 23. august, og oppstart for knøttesang og firefemklubb er 30. august, men nye medlemmer er velkomne gjennom hele året. Salg av middag fra 1615-1715 og kaffe/vafler fra 1800.  Barnefamilier med barn i alderen 2 - 5 år får brev med info i posten i august.

Velkommen til nye Myldredager!

1-3 år: Knøttesang.
Sang, lek og regler for barn og foreldre. Mer info-trykk på knapp under.

4-5 år: Firefemklubb. Klubb med hobbyaktivitet, fortelling, lese i fireårsboken som tar opp mange ulike aktuelle temaer, dramatisering, lek ute i skogen og inne.
Barna kan være alene, men det er fint om foreldre kan være sammen med sitt barn på firefemklubb.  Mer info-trykk på knapp under.

6 - 10 år : Spor.

SPOR er en gruppe for gutter i alderen 1.-4. trinn. De starter samlingene med å synge med Yngvild og Olaf før de fortsetter med aktiviteter ledet av Olaf. De er innom temaer som natursti, bål- og brannvern, popcorn i grillhytta, førstehjelp, spikkekurs, knuter, orientering, bowling, lærer om energikilder, har naturfagseksperimenter, skøyter, ski og aking.
SPOR1 (1. og 2. trinn): 17.00-18.30 SPOR2 (3. og 4. trinn): 17.45-19.15

6-12 år: Vardåsen barnekor.  Flott og lærerikt barnekor med mange spennende oppdrag.
Mer info-trykk på knapp under.

Priser:
Knøttesang, Firefemklubb og familiespeider er gratis fire ganger i september.
Hvis man ønsker det, kan man fortsette frem til jul eller frem til sommerferien.
Kontingent 250,- - 500,- pr. semester,- litt ulikt for de ulike tilbud/semester.
Middagssalg fra 1615-1715. Kr.150,- pr familie. Pr porsjon: Kr. 50,-.
Salg av kaffe/vafler 1800-1900.