Informøte for sorggruppe

To ganger i året starter Den norske kirke i Asker opp sorggruppe for voksne som har mistet noen i nære relasjoner. Neste informasjonsmøte om den nye sorggruppen som skal start opp i slutten av januar 2023 er torsdag 19. januar 2023 kl. 19 på Heggetun.

Informøte for sorggruppe

Sorggruppemøtene blir ca. annenhver torsdag over et år med en god pause til sommeren.

Om du tror at det å møte noen i sammen situasjon, snakke om hvordan du har det og høre andres erfaring er nyttig for deg i sorgarbeidet, kan en slik gruppe være noe for deg.

Gruppen er livsynsåpen dvs. at den passer for alle uavhengig av livssyn. Her kan alle trygt dele tanker og følelser.

Dette er en selvhjelpsgruppe som blir ledet av diakonen i Asker menighet Inga Mari Ramsfjell-Kind     og prest Oscar Braadlie. Han er nylig blitt pensjonist fra stillingen som sykehusprest ved Blakstad sykehus. Begge har allsidig erfaring med kriser, sorg og død.

Heggetun er menighetshuset til Heggedal menighet og ligger like ved Heggedal kirke. Adressen er Heggedalsbakken 8

Kontaktperson Inga Mari Ramsfjell-Kind, ir225@kirken.no og mobil 906 53 194

Vi tibyr også individuelle samtaler i forbindelse med livskriser. Det er mulig å då snakke med både diakon og prest i menigheten.