Hurra for 17.mai!

Me har ei helsing til Austrheim som er ein del av den kommunale feiringa. Du kan sjå kyrkjehelsinga her på heimesida vår, eller du kan følgje med på "17.mai Austrheim 2020" si facebookside. Du kan og følgje feiringa på kommunen si heimeside. Hurra for 17.mai!

Hurra for 17.mai!

Trykk her for å sjå helsinga frå Rune, Jostein og forsongargruppa Trygve, Hanne, Gunn og Ann Kristin. (Den er tilgjengeleg frå kl. 10.00). Det er og tilgjengeleg gudsteneste frå Alversund kl 10.30. Den finn du lengre nede på denne sida.

Festgudsteneste frå Alversund kyrkje. Med Alverflaten jazzband, Anne Hvidsten, Rune Alver, Ove Danielsen og mange fleir.