Undervisning og lovsongsgudsteneste

Tema: ESTER. Forsongargruppa blir med. Ta med deg en venn og få del i en himmel- og livsnær undervisning!!!

Undervisning og lovsongsgudsteneste

Esters bok er et drama der vi tydelig kan se hvordan Gud, gjennom usynlige handlinger, suverent bruker menneskelivets vanlige hendelser og situasjoner til å beskytte og vise omsorg. En bok som som har et budskap til våre liv, i det den både utfordrer, oppmuntrer og trøster.

Den har alle kjennetegn på en stor roman, og kunne utmerket godt vært solgt som pocketversjon på Narvesen. Den handler om ei ung, pen jente som blir dronning, hun vokter på en hemmelighet som er farlig om feil folk får vite om den. I gangene lurer det en skurk og maktkamper, og vi blir vitne til overraskende avsløringer.

Ta med deg en venn og få del i en himmel- og livsnær undervisning!!!