Påmelding til konfirmant 2024 - 2025

Ordinær påmelding åpner 7.juni. Ta gjerne kontakt med oss hvis det er noe du lurer på.

Påmelding til konfirmant 2024 - 2025

En viktig tid - et viktig valg

Klar for et år med undring, nye erfaringer og utfordringer som du kan vokse på?

Konfirmasjon i kirken handler om å utforske kristen tro og livets store spørsmål. Du er velkommen som konfirmant i kirken uansett om du tror, tviler eller bare er nysgjerrig. Konfirmasjon handler om å bli bekreftet - på hvem du er og hva du tror på. Gud holder sitt løfte fra dåpen om å være med alle dager. Undervisningen skal gi deg redskap som kan styrke deg, inspirere til tro og hjelpe deg i dine livsvalg.

Konfirmasjonsopplegget består av temasamlinger, gudstjenester og fellessamlinger. Dere deles opp i interessegrupper, der vi har ulik innfallsvinkel til temajobbingen. I år vil noe av konfirmasjonsundervisningen ha tett samarbeid med KFUK/KFUM, derfor vil noen konfirmanter bli innmeldt der.

Dersom du ikke er medlem av Bodin menighet, og ønsker å konfirmere deg hos oss, ta gjerne kontakt, så hjelper vi deg.

I 2024-2025 har vi følgende konfirmantgrupper:

Ønsker du å melde opp din ungdom til konfirmasjon allerede nå, er det mulig å gjøre ved å følge påmeldingslenken under. Det kan være lurt å ha klart dåpsdatoen, da den etterspørres i påmeldingen.

Det er ikke sikkert at du får den gruppa du ønsker deg aller mest. Vi ber deg derfor om å sette opp flere valg i påmeldingsskjemaet som du finner ved å trykke på bildet under.

Du kan lese mer om gruppene i brosjyren som ligger elektronisk helt nederst på siden.

*Speiderkonfirmanter vil ha en høyere påmeldingsavgift pga meldemskontingent i Norges KFUK KFUM speidere. Medlemsskapet i KFUK KFUM vil vare ut hele 2025.

Konfirmantavgift

Gruppene våre har en konfirmantavgift på 1500,-/1700,-*, dette går til å dekke mat, utstyr og andre utgifter på samlingene og på konfirmasjonsdagen.

*Gjelder speiderkonfirmanter og inkluderer meldemskontigent i KFUK KFUM.

Ved spørsmål om betaling send mail til ev996@kirken.no . Det er også mulig å søke om reduksjon/fritak fra konfirmantavgiften ved særlig behov. Send epost til deltakerstotte.bodo@kirken.no og gi en kort beskrivelse av behovet, så hjelper vi dere.

Trykk her for påmelding

Har du noen spørsmål kan det være du finner svaret ditt her eller send det på mail til konfirmant.bodin@kirken.no.

Les mer om konfirmasjon på Den norske kirkes egne nettsider: https://kirken.no/nb-NO/konfirmasjon/

Velkommen som konfimant hos oss i Bodin!

Kontaktinformasjon for Bodin menighet

Postadresse: Dronningens gate 1, 8006 Bodø

Besøksadresse: Gamle riksvei 68

Fakturaadresse:
Bodin sokn
Dronningens gate 18
8006 Bodø
EHF/Org.nr.: 976 999 762
E-post: regnskap.bodo@kirken.no

Be om referanse fra den som bestiller:
Navn + hva det kjøpes inn til.

Epost: bodin.menighet@kirken.no

Telefon: 75 50 03 00 (felles sentralbord for alle kirker)

Man-Fre 09:00 - 14:30

Lunsj mellom 11:00 - 11:30 (sentralbordet er da stengt)