Saltstraumen menighetshus

Saltstraumen menighetshus ligger sentralt til som nærmeste nabo til Saltstraumen kirke. Huset ble bygget som et dugnadsprosjekt for å erstatte flere mindre lokale bedehus og ble innviet i 1993.

Saltstraumen menighetshus

Menighetshuset fremstår som et moderne, velfungerende menighetshus som benyttes av barnekor, barne- og ungdomsklubber, søndagsskole og til kirkekaffe og annen møtevirksomhet.

Her har presten kontorplass når han er ved Saltstraumen.

Huset har en storsal med plass til ca. 120 personer, denne kan deles opp med skillevegg, slik at man kan benytte dette som et mindre møterom.

Begge saler har prosjektor med lerret. Storsalen har også et godt lydanlegg med mikrofoner, cd- og dvdspiller.

Kjøkkenet er utstyrt for servering av 100 stk.

Kjelleren har peisestue med plass til ca. 20 stk, også her er det en liten kjøkkenkrok.

Menighetshuset blir leid ut til arrangement som barnedåp, konfirmasjonsfester og fødselsdagsselskap. Kontakt kirketjener Moyri Jenssen dersom du vil leie lokaler.

Kontaktinformasjon for Saltstraumen menighet

Postadresse: Mølnbakken 84, 8050 Tverlandet

Kontoradresse:  Mølnbakken 84, 8050 Tverlandet

Besøkstid: man - fre 09:00-14:00 (kan være noe uregelmessig bemanning, men er døren åpen er du hjertelig velkommen inn)

Fakturaadresse:
Saltstraumen sokn
Dronningens gate 18
8006 Bodø
EHF/Org.nr.: 976 999 789
E-post: regnskap.bodo@kirken.no

Be om referanse fra den som bestiller:
Navn + hva det kjøpes inn til.

E-post: saltstraumen.menighet@kirken.no

Telefon: 75 50 03 00 (felles sentralbord for alle kirker)

Man-Fre 09:00 - 14:30

Lunsj mellom 11:00 - 11:30 (sentralbordet er da stengt)