Planlegging av dåp

Her finn du nyttige tips til planlegging av dåp.

Det kan være greit å starte med å finne aktuelle dato for dåpen. Dette gjer du enklast ved å bruka påmeldingssida for dåp. (se egen boks på forrige side)

Her logger du inn med ditt telefonnummer og får tilsendt ei kode. Du taster inn koden, og er da inne på "Mi kyrkjeside" for Dovre.

Først velger du "Registrer ny dåp", deretter Dovre eller Dombås sokn. Ved å trykke på nedtrekksmenyen "Ønska kyrkje/dato" finn du oversikt over tilgjengelege dato ved di kyrkje. For å fullføre registreringa, fyller du ut resten av felta. Trykk "Send inn" og registringa er ferdig.

Etter at det er avtalt dåp i kyrkja tek presten eller ein annan tilsett i kyrkjelyden kontakt for å avtale dåpssamtale. Samtalen finn anten stad i heimen eller  i kyrkja. Her går ein gjennom kva dåp er og praktisk informasjon knytta til gudstjenesta og dåpshandlinga.

Er det noko de ynskjer å spørje presten om? Tenk igjennom dette før dåpssamtalen. Døme: Ynskjer de ein spesiell salme, eller vil nokon i familien lese dåpstekstar frå Bibelen?