Velkommen til småfellesskap på Menighetssenteret

Egersund Menighet starter i høst opp med småfellesskap på Menighetssenteret. Prosjektet vil gå over 6 kvelder. De 3 første kveldene er tirsdagene 20.09, 11.10 og 15.11. Vi vil i småfellesskapet bruke heftet misjonal livsstil fra NMS

Velkommen til småfellesskap på Menighetssenteret

I dette heftet vil vi finne inspirasjon til å dele evangeliet ved å leve et misjonalt liv. Det vil gi hjelp til å øke bevisstheten for mulighetene i dagliglivets små og store øyeblikk, til å bruke våre talenter for å elske og tjene Gud og vår neste der vi er. Vi ønsker å ha en god dialog og et inkluderende fellesskap disse kveldene. Tema for de 6 kveldene er: Bli med på misjonseventyret med Jesus, å leve i Guds håndgripelige rike, å leve en misjonal livsstil, å fremelske en misjonal forestillingsevne, å fremme åndelige samtaler, å være velsignet og bli til velsignelse.

Småfellesskapet starter kl.19.00 og det blir enkel kveldsmat. Småfellesskapet ledes av Roger Rasmussen og vi vil sette en øvre grense på 10 deltakere. Påmelding innen 06.09 til 47 29 08 37 eller rogerra@broadpark.no.  Se www.nms.no for mere informasjon om småfellesskap