Kjære sambygdingar!

Julehelsinga i jubileumsåret må bli ein stor takk!

Kjære sambygdingar!

Takk for det flotte måleriet som vi fekk av Jan Bernt-zen, takk for jubileumslåtten Vegard Thon og takk for fin opplesing av prolog Vegard Lie, takk for song og gode ord, takk til Etnedal kommune for pengegåva, takk for pengar til nye blomsterurner, takk til fotograf Hallgeir Ruud og takk for all hjelp.

Takk til alle som bidrog på ein eller annan måte. Alt dette førte til ei vellukka 150 årsmarkering av kyrkja vår. Nord Etnedal sokneråd er glade og stolte av alle bidrag som vi fekk, det varmar.

No står jula for døra, og tid for julehelsing. Det gjer vi med ei gamal og kjær julesalme:

Eg er så glad kvar julekveld,

for då vart Jesus fødd.

Då lyste stjerna som ei sol,

og englar song så søtt.

Ho mor ho kveikjer alle ljos,

dei skin i kvar ei krå,

for heile verda, seier ho,

skal julestjerna sjå.

Vi ynskjer velkomne til kyrkja både i jula og ellers. Nytt i år er klokkeslettet for julekveldsgudstenesta, den er kl 13.30!

Nord Etnedal sokneråd

Astrid Tollehaug

Kontaktinformasjon for Etnedal kyrkjelege fellesråd

Kyrkjevegen 26, 2890 Etnedal