Tårnagenthelg - 22. og 23. april 2023 - Bli med!

22. og 23. april 2023 er det tårnagenthelg for alle 3. - 4. -  og 5. -klassinger.  Her kan du utforske kirken, bibelen, tårnet og klokkene og vi skal se film og spise pizza sammen.  Kanskje kommer Politiet på besøk og forteller om deres arbeid med å finne spor og vitner.  Agentene vil i løpet av disse dagene måtte løse oppdrag og mysterier og på søndagens gudstjeneste vil agentene presentere hva de har funnet ut.

Tårnagenthelg - 22. og 23. april 2023 - Bli med!

Kjære 3.-, 4.- og 5.- klassinger med foresatte.

Bli med på Tårnagenthelg!

Lørdag og søndag 22. og søndag 23. april 2023 inviteres du til å være Tårnagent i Bruflat kirke.

Her kan du utforske kirken, bibelen, tårnet og klokkene og spise pizza sammen. Agentene vil i løpet av disse dagene måtte løse oppdrag og mysterier og på søndagens gudstjeneste vil agentene presentere hva de har funnet ut.

Tårnagentene bor hjemme, men vi vil være sammen både lørdag og søndag.

Agentene møtes i kirken lørdag 22. april kl 15:00. Vi holder på til kl 20:00. Søndag treffes vi igjen kl 10:00 og holder på til gudstjenesten er ferdig ca kl 12.30. Foreldre, søsken, faddere og venner inviteres herved til denne Tårnagentgudstjenesten.

Tårnagenthelgen er en del av trosopplæringen i Den Norske Kirka og gratis for deltakerne.  Det er agenter i mange kirker over hele landet i år.  Vi håper du har lyst til å være med!  I Etnedal arrangerer vi Tårnagenthelg hvert år for flere kull og innholdet vil variere litt fra år til år.  Det eldste kullet får utdelt TEGNESERIEBIBELEN!

Englevakter

Til dere som har en 3.-, 4.- eller 5.-klassing i huset: Vil dere være Englevakter? En Englevakt er en som er med noen timer i løpet av helgen, følger barna opp i kirketårnet, hjelper til med maten, går sammen med de på symboljakt m.m.

Påmelding

Påmelding for barn og Englevakter innen 12. april per e-post til:  HW337@kyrkja.no.

Husk å melde fra i tilfelle allergier/diett eller andre behov for tilrettelegging.

Hilsen i fra oss i Bruflat og Nord-Etnedal menigheter

v/Helena trosopplæringsmedarbeider og Marit Prest

Til foresette:  Har dere spørsmål eller behov for tilrettelegging, ta kontakt!

e-post: HW337@kyrkja.no

telefon/sms: 95178041 (IKKE mms)

Kontaktinformasjon for Etnedal kyrkjelege fellesråd

Kyrkjevegen 26, 2890 Etnedal