Uke 22 i Domkirken

Denne uken kan få en smak av sommer med konsert av Domkirkens jentekor. Vi inviterer også til Hjertebønn for deg som søker stillhet, og dugnad hvis du ønsker å bidra praktisk. Søndag blir det ingen gudstjeneste i Domkirken, men alle er velkomne til fellesgudstjeneste på Skaperverkets ved i kirkeparken ved Gamle Glemmen kirke. God uke!

Uke 22 i Domkirken
𝐓𝐢𝐫𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟐𝟖. 𝐦𝐚𝐢
08.20: Enkel liturgisk morgenbønn i Domkirkens kor

12.00 – 14.00: Åpen domkirke

𝐎𝐧𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟐𝟗. 𝐦𝐚𝐢
12.00 – 14-00: Åpen domkirke

16.00: Onsdagsmiddag i kirkekjelleren. Enkel middag og hyggelig fellesskap. Kr 40,- voksne og 20,- for barn.

18.00: Sommerkonsert med Domkirkens jentekor. Publikum vil få presentert både verdslig og kirkelig kormusikk hentet fra denne vårens gjennomgåtte repertoar. Våre eminente domkantorer Tore Erik Mohn og Dan Rene Dahl trakterer flygel, trekkspill og orgel. Dirigent er Hege Christin Holmquist. Inngang 100,- / barn gratis.

𝐓𝐨𝐫𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟑𝟎. 𝐦𝐚𝐢
09.30: Morgenmesse i forbindelse med biskopens fagdag for vigslede medarbeidere. Biskop Kari M. Alvsvåg, kantor Fredrik Andre Olsen. Gudstjenesten er åpen for alle.

12.00: Hjertebønn. Meditativ middagsbønn ved Freddy Fjellheim, sokneprest Kristin Winlund og domkantor Dan Rene Dahl. Velkommen til en kaffekopp fra kl. 11.30.

12.00 – 14.00: Åpen domkirke

𝐋ø𝐫𝐝𝐚𝐠 𝟏. 𝐣𝐮𝐧𝐢
10.00 – 14.00: Dugnad i domkirken! Menighetsrådet inviterer alle som har lyst til å gjøre domkirken mer presentabel! Vi rydder, vasker og maler – og tar tid til en god lunsj sammen. Ingen påmelding, ta på arbeidstøy og bli med.

12.00 – 16.00: Åpen domkirke

𝐒ø𝐧𝐝𝐚𝐠 𝟐. 𝐣𝐮𝐧𝐢
11.00: Skaperverkets dag. Fellesgudstjeneste ved Gamle Glemmen kirke. Sang ved Cantabile, kirkekaffe og kaker.

12.00 – 16.00: Åpen domkirke