Bispevisitas!

I uke 23 gjestes Gamle Glemmen og Glemmen menigheter av biskop Kari Mangrud Alvsvåg under temaet Tro på tvers!

Tro på tvers - Bispevisitas i Gamle Glemmen og Glemmen menigheter 2024

Hold av datoene 4. - 9. juni da det blir full aktivitet i begge menighetene i anledning bispevisitas 2024!

Det er 12 år siden forrige biskop Atle Sommerfeldt var på visitas i menighetene og pandemien satte en stopper for et tidligere planlagt besøk, men nå er altså anledningen her igjen!

Biskop Kari M. Alvsvåg kommer igjennom visitasen i de begge soknene å få møte menighetsråd, stab og frivillige, kommuneledelse, skole og barnehage, samfunnsengasjerte og andre menigheter og trossamfunn for å få innblikk i hvordan arbeidet i menighetene og livssituasjonen til innbyggene i soknene har utviklet seg siden forrige visitas.

Det lagt opp til et intenst program gjennom uken hvor mange arrangement er åpne for alle og vi gleder oss til mange spennende møter og samtaler sammen med biskopen.

Visitasen starter med en åpningsgudstjeneste i Gamle Glemmen kirke tirsdag 4. juni kl. 09:00 og avsluttes søndag 9. juni med en festgudstjeneste i Glemmen kirke kl. 11:00.

Vi sees!

Last ned program og visitasinnberetning med vedlegg lengst ned på siden og følg med på facebook.com/gamleglemmen og facebook.com/Glemmenkirke.

Bispevisitas i Gamle Glemmen og Glemmen menigheter 2024