Småbarnssang torsdag 24.oktober AVLYST

Småbarnssang på Kråkerøy menighetssenter er annenhver torsdag (oddetallsuker).Middag kl. 16.00. og sangstund kl. 16.30. (Arr er gratis.) det avsluttes med en hobbyaktivitet for de største barna.

Småbarnssang torsdag 24.oktober AVLYST

På denne klubben er foreldre og barn ting sammen, alt fra å synge til å lage ting. Å gjøre ting sammen styrker relasjonene mellom foreldre og barn, og gjør barnet mer trygt. Velkommen til en hyggelig stund sammen med barnet ditt og våres undervisningsansatte Vigmund og Hanne.

Påmelding til 994 08 177 eller i spond.