Fusa sokn går digitalt

Her kan du finna alt du treng å vita om kyrkjelyden vår.

Fusa sokn går digitalt

Den tidlegare vevssida vår - http://fusa.sokn.no - kjem etter kvart til å fasast ut av bruk, men ligg enn so lenge oppe for å visa til denne sida.

Her på kyrkja.no/fusa ynskjer me å ha informasjon om alt me gjer i Fusa kyrkjelyd, alle tenestene me tilbyd, og ein oppdatert kalender der de kan sjå alt som hender rundtomkring i soknet. Me kjem òg til å halda fram med å bruka Facebook-sida vår for å annonsera gudstenester og andre arrangement, samt for å visa bilete frå det som skjer. Med andre ord kjem denne sida til å annonsera dei store tinga, og vera ein slags database for oss, medan Facebook vil vera der me viser det som hender veke til veke.

Me vonar at denne sida vil vera til nytte for alle, og oppfordrar til å ta kontakt med oss om de lurer på noko, eller har tankar om det som står her.

Guds fred til dykk alle saman!

Kontaktinformasjon for Fusa sokn

Vitjingsadresse: Andre høgda, Fjord'n senter

Kontoret er normalt ope vekedagar mellom 9 og 15.

Postadresse: Postboks 73, 5649 Eikelandsosen

Fakturaadresse: Postboks 73, 5649 Eikelandsosen eller epost post.fusa@kyrkja.no