Konfirmasjon

KONFIRMASJON

Konfirmasjonstida er ei tid for refleksjon og oppleving. I løpet av konfirmasjonstida får ungdommane vite meir om seg sjølve, kristendommen og Gud, og om kva trua kan bety i kvardagen.

Konfirmasjonstida i kyrkja er ikkje berre for deg som trur. Å vere konfirmant i kyrkja er like mykje for deg som tviler eller berre er nysgjerrig. I konfirmasjonstida får du mulighet til å utforske mange viktige spørsmål saman med andre. Som konfirmant får du lære meir om Gud og deg sjølv.

KONFIRMASJONSTIDSPUNKT

Dette er likt kvart år;

Vigra har siste helga i april

Giske og Valderøy har første helga i mai (om 1. mai er søndag, er 30. april og 1. mai konfirmasjonshelga)

Godøy har andre helga i mai

UTLEIGE AV VALDERØY KYRKJEKJELLAR

Ønsker de å leige kyrkjekjellaren til konfirmasjonsselskap, må de sende inn søknad til kyrkjekontoret innan 15. juni året før konfirmasjonen. Etter dette blir det trekning mellom dei som har sendt inn ønsker, og de får beskjed om kven som får leige med ein gong dette er gjort .

KONFIRMASJON 2024:

Konfirmasjon:

Vigra :  27. april 2024

Giske :  4. mai 2024

Valderøy:  4.  og 5. mai 2024

Godøy :  11. mai 2024

Påmelding til konfirmasjon

Påmelding skjer digitalt.

Trykk på lenka "Påmelding 2024", så kjem du til Mi kyrkjeside - der kan du logge deg inn og melde på konfirmanten.

Vi håper dei som vil konfirmere seg, er raske med å melde seg på. Etter påmelding vil det meste av informasjon kome som SMS eller gjennom Spond.

Leir

Det blir «Bo-Heime-Leir» dette konfirmasjonsåret.

Med håp om ei fin konfirmasjonstid!

Venleg helsing

Prest: Gunnhild Roaldsnes Bremer   tlf: 46 32 03 24