Jul i Gjerdrum

Lurer du på hva som skjer i kirka i jula? Her er oversikten.

Jul i Gjerdrum

Søndag 15.12 kl 18:00. Gjerdrum kirke. Kirkens egen julekonsert. Lokale sangere og musikere. Allsang. Gratis inngang.

Mandag 23.12 kl 18:00. Heni kirke. Vi synger julen inn og leser juleevangeliet. Et godt alternativ til julaften :-)

Tirsdag 24.12 kl 12:30. Gjerdrum kirke. Familiegudstjeneste. (Skiltet omkjøring via Sandum etter gudstjenesten.)

Tirsdag 24.12 kl 14:00. Gjerdrum kirke. Familiegudstjeneste. (Skiltet omkjøring via Sandum etter gudstjenesten.)

Tirsdag 24.12 kl 15:30. Gjerdrum kirke. Familiegudstjeneste

Onsdag 25.12 kl 12:00. Heni kirke. Høytidsgudstjeneste. MERK TIDEN!! Alle som har lyst til å være med i julekoret møter opp kl 10:30.

Torsdag 26.12 kl 11:00. Nystuen (Sykehjemmet). Høytidsgudtjeneste.

Lørdag 04.01 kl 17:00 Misjonshuset. Juletrefest for alle generasjoner. Arrangør: Gjerdrum Normisjon.

Søndag 05.01 kl 11:00. Heni kirke. Gudstjeneste. Hellige tre kongers dag. Askhøgda barnehage deltar.

Søndag 05.01 kl 19:00. Gjerdrum kirkestue. Konsert. Vokalgruppen Fauna (med fiolinist Jon Brodal) synger julen ut.

Onsdag 08.01. kl 18:00. Misjonshuset. Juletrefest for voksne. Arrangør: Gjerdrum kirkering.