Haustprogram 2018 - Hareid kyrkje

Hausten 2018 har vi mange ting vi ynskjer å invitere deg til å vere med på: Konsertar, salmekveldar, temakveldar med Hareid kyrkjeakademi og andre arrangement. Dette kjem i tillegg til dei vanlege gudstenestene, og kyrkja er i bruk av unge og eldre nermast dagleg. Du er hjarteleg velkomen!

Hareid kyrkje hausten 2018

SALMEKVELDAR:

• Onsdag 19. september kl 19.00: "Salmeboka minutt for minutt". Gjest er Helge Gudmundsen, mangeårig tilsett i NRK. Hareid kammerkor m.fl. deltek med song.
  • Onsdag 21. november kl 19.30: "Lovsongskveld". Forsongargruppe m.m.

HAREID KYRKJEAKADEMI:

• 27. september kl 19.00: Filmen "Hva vil folk si?". Vi viser filmen og Nancy Herz innleiar til samtale etterpå.
  • Tirsdag 13. november kl 19.30: "Viss det ikkje var for kjærleiken". Forfattar Marit Kaldhol held foredrag om Leonard Cohen sitt liv og tekster

KONSERTAR:

• Søndag 04. november kl. 19.00: "Stille konsert" v/Hjørungavåg Brass
  • Fredag 30. november kl. 19.00: "Julenatt i stallen" v/juniorkonfirmantar, barnekantoriet, solistar og musikarar
  • Laurdag 08. desember: (klokkeslett ikkje stadfesta) "Jul med CorSonus" v/dirigent Iris Kristine Tangen
  • Onsdag 12. desember kl. 18.30: "Jul med musikk og kulturskulen". Elevar frå musikk og kulturskulen
  • Søndag 16. desember kl. 16 og kl 18: "Vi syng og spelar jula inn". Kora og korpsa i kommunen deltek
  • Onsdag 19. desember kl 18.00: "Jul med Fjøresteinane". Song, musikk og tekstlesing.
  • Fredag 21. desember kl 21.00: "Min favoritt". Solistar framfører sin favoritt julesong med band

ANDRE ARRANGMENT:

• Søndag 14. oktober kl 12.30: "Thanksgiving-middag". Internasjonal middag på bedehuset etter gudstenesta.
  • Onsdag 31. oktober kl 19.30: "Elvis-messe". Gjest Kjell "Elvis" Bjørnstad, Leidulv Ø. Grimstad.
  • Søndag 30. desember kl 16.00: Familiejulefest på bedehuset.

Kontaktinformasjon for Hareid Sokn

Besøksadresse:
Bedehusgata 17
Postadresse:
6069 Hareid

E-post:
kyrkjekontoret@hareid.kommune.no

Opningstider for publikum på kyrkjekontoret:
Mandag: stengt
Tysdag-fredag: 10.00 - 15.00