Hareid kyrkje - ei levande folkekyrkje

I dag, 13. desember for 140 år sidan, vart kyrkja vigsla av sokneprest Christian Wisløff. Kyrkja vart bygd i 1877 i nygotisk stil. Mangt er endra i løpet av desse åra, men kyrkja står framleis godt «planta» i folket i Hareid.

Hareid kyrkje i snøkledd drakt, desember 2017

Hareid sokn er kjend for sitt store populære trusopplæringsarbeid, med aktivitetar for barn i alderen 0 til 18 år.
Oversikt: https://kyrkja.no/nn-NO/fellesrad/hareid-sokn/trusopplaring/

Mange av aktivitetane skjer i kyrkja som er i bruk nesten kvar einaste dag gjennom heile året.  Hareid er ei ett-sokns-kommune som vil sei at soknerådet også har fellesrådsfunksjonar, og at det er dei same fokevalde som sitt i begge råda, med kommunal representant i tillegg i fellesrådssaker. Hareid sokn har 5 fulltidstilsette i tillegg til kyrkjeverja som er tilsett i 80% stilling. Ein av desse 5 er dagleg leiar i Hareid frivilligsentral, som soknet eig og driv. I tillegg til dei tilsette er mange personar frivillig engasjert i alle aktivitetane som skjer i soknet.

Les meir om kyrkja vår: https://kyrkja.no/nn-NO/fellesrad/hareid-sokn/om-oss/historie/kyrkjebygningen2/

Kontaktinformasjon for Hareid Sokn

Besøksadresse:
Bedehusgata 17
Postadresse:
6069 Hareid

E-post:
kyrkjekontoret@hareid.kommune.no

Opningstider for publikum på kyrkjekontoret:
Mandag: stengt
Tysdag-fredag: 10.00 - 15.00