Leie av lokale - Vår Frelsers menighetshus

Er du på jakt etter lokale til feiring av dåp, konfirmasjon, bryllup eller møtevirksomhet? Kanskje har vi et lokale for ditt behov. Sjekk her og ta kontakt ved behov.

Leie av lokale - Vår Frelsers menighetshus

Vår Frelsers menighetshus - sentralt i Haugesund sentrum leier ut lokaler når det er ledig kapasitet i forhold til menighetens eget bruk. Bygget har et innvendig atrium som slipper inn mye lys og gjør lokalene lyse og trivelige - sommer som vinter. Lokalene er praktiske og lettstelte. Vi har fleksible romløsninger som kan leies i ulike kombinasjoner. Bygget har universel utforming og er tilrettelagt for bruk av rullestol. Utleien er basert på at den som leier ordner det praktiske selv.

Bilder og informasjon om våre lokaler finner du her.

Ta kontakt med Inger-Mette Brommeland på e-post ib435@kirken.no om du ønsker å leie lokale.