Menighetsbladet Folk og Kirke

Folk og Kirke er Den norske kirke i Haugesund sitt menighetsblad til alle som ønsker å lese om folk i byen vår, og om livet i de tre menighetene Rossabø, Vår Frelsers og Skåre. Menighetsbladet er nå i all hovedsak digitalt.

Menighetsbladet Folk og Kirke

Folk og Kirke kom tidligere ut fire ganger i året, og ble delt ut av frivillige. Målet var at alle husstander skulle få bladet i postkassen. Bladet er nå i all hovedsak digitalt og kan leses på www.folk-og-kirke.no

Folk og Kirke blir finansiert av annonser og frivillige gaver

Du kan registrere deg for fast givertjeneste til folk og kirke.

Vi er takknemlige for alle gaver, men les også magasinet gratis med god samvittighet!

Nederst på siden kan du lese de siste utgavene av papir utgavene av Folk og Kirke på nett.

For eldre utgaver, kan du gå til våre gamle nettsider. Der ligger Folk og Kirke fra 2003 og framover.

Får du bladet i postkassa og lurer på om menighetsbladet er reklame?
Se hva Forbrukertilsynet skriver på sine nettsider:

"Hva som regnes som ”uadressert reklame” vil være avhengig av hvem som er avsender og materiellets innhold. Gjelder materiellet en næringsdrivende og dennes ”næringsvirksomhet” vil dette som hovedregel være ”uadressert reklame”.

Det at vurderingen av hva som regnes som ”uadressert reklame” er avhengig av hvem som er avsender innebærer at materiell som ikke er et ledd i ”næringsvirksomhet” ikke vil rammes, for eksempel informasjon fra stat og kommune, menighetsblad og rene innsamlingsaksjoner fra veldedige organisasjoner."

Les mer hos Forbrukertilsynet