Konfirmasjon

Vil du konfirmere deg i kirken?

Ønsker du å være konfirmant våren 2025?

Påmeldingen åpner 15.mai 2024 kl. 10.00

TRYKK HER FOR PÅMELDING!

Konfirmasjonsdatoene for våre kirker 2025:

MYSEN

Lørdag 10. mai 2025

Søndag 11.mai 2025

TRØMBORG

Søndag 25.mai 2025

EIDSBERG

Søndag 1.juni 2025

HÆRLAND

Søndag 1.juni 2025

Mortenstuakonfirmanter

Ungdommer som går på Mortenstua skole vil få tilbud om tilrettelagt konfirmasjonsundervisning. Denne undervisningen foregår i skoletiden på vårhalvåret. Konfirmasjonen er i Askim kirke søndag 4. mai. Informasjon om dette kommer via skolen utover høsten. Ønsker du mer informasjon ta kontakt med Elin Moskvil: elin.moskvil@iokf.no / 41523008 eller Ingamay Synnes: ingamay.synnes@iokf.no / 48158811

Å være konfirmant i kirken handler om å utforske kristen tro og livets store spørsmål. Du er velkommen uansett om du tror, tviler eller bare er nysgjerrig.

I konfirmasjonstiden får du mulighet til å utforske mange viktige spørsmål sammen med andre. Konfirmasjonstiden lærer deg om Gud og deg selv. Det er rom for å snakke om livet - både på godt og vondt.

Alle kan delta i konfirmasjonstiden i Den norske kirke, men å være døpt er en forutsetning for å delta i selve konfirmasjonsgudstjenesten. Det er fullt mulig å bli døpt som tenåring. Som konfirmant får du mange nye opplevelser. Bli med på en spennende og lærerik reise frem til den høytidelige konfirmasjonsdagen!