LHL hjertestarter på Råholt

HMS ansvarlig hos fellesrådet, Ellinor Ihle Muri søkte LHL Eidsvoll og Hurdal om støtte til hjertestarter. 30. mai holdt de stand på Amfi Eidsvoll og Ellinor tok turen bort for å motta hjertestarteren som vi fikk.

LHL hjertestarter på Råholt

Hjertestarteren har varmeskap og skal henge ute på Råholt kirke. Eidsvoll og Hurdal kirkelige fellesråd er veldig takknemlige for denne gaven vi mottok. Dette er en skreddersydd hjertestarter pakke.

Besøk lokallaget sin hjemmeside for aktiviteter og arrangementer: https://www.lhl.no/lokallag/lhl-akershus/lhl-eidsvoll-og-hurdal/

Utklipp fra hjemmesiden

"HL Eidsvoll og Hurdal er et lokallag i LHL. Vi er til for mennesker i alle aldersgrupper, med hjerte- og lungesykdom, hjerneslag, afasi, allergi, deres pårørende og alle som støtter vårt arbeid. LHL Eidsvoll og Hurdal ble stiftet i oktober 1983, og har for tiden 395 medlemmer.

Vi håper vi kan bidra til å forbedre livskvaliteten for våre medlemmer, gjennom et godt og variert tilbud av aktiviteter. Våre aktiviteter er åpne for alle - uavhengig av helsesituasjon og medlemskap i LHL.

Alt vi driver med i LHL Eidsvoll og Hurdal er basert på frivillig innsats. Vi vil gjerne ha flere nye medlemmer med oss, både yngre og eldre, til å delta eller også å engasjere seg som frivillig."

Kontaktinformasjon for Eidsvoll og Hurdal kirkelige fellesråd

Besøksadresse: