Babysang

Vel møtt til babysang i Bakkehaugen kirke og Vestre Aker kirke!

Foto: Bo Mathisen

Vi har babysang i Bakkehaugen kirke hver torsdag kl.11.00 i skoleåret.

Babysangen starter opp igjen HØST 2024: torsdag 29. august og skjer hver torsdag i skoleåret.
Vi tar utgangspunkt i skoleruta når det gjelder ferie og fridager, men har litt senere oppstart og litt tidligere avslutning hvert semester.
Av erfaring er det mye som skjer rundt skolestart og rundt juletider/sommertider.

Fokuset i babysang er relasjon og fellesskap mellom forelder og baby på 0-12 måneder. Det hele er innhyllet i sang, rytme og lek. En kosestund for liten og stor!

Sangstunden varer en halvtime og etterpå inviterer vi til en enkel lunsj og prat. Det koster kr. 50,- per gang, inkludert lunsj. Betaling skjer via VIPPS: 587603 (Babysang i Bakkehaugen kirke).

Kommunikasjon
Vi har egen SPOND-gruppe hvor det deles informasjon om babysangen, beskjed om avslysninger, oppstart og avslutninger til babysang foregår i denne gruppen. Lenke til Spond gruppekode: ZNURP. Vi har begynt å bruke SPOND for å få litt bedre oversikt over antall deltakere slik at man kan handle inn nok mat til lunsjen.

Vi har også en Facebook gruppe: Babysang i Bakkehaugen kirke. Her postes kun semesterplanen. For mer informasjon må man melde seg inn i spond-gruppen.

Leder for babysang i Bakkehaugen kirke er menighetspedagogvikar Kristin Minde.

Kontaktinformasjon for Bakkehaugen, Majorstuen og Vestre Aker menighet

Felles menighetskontor: