Søndagsskolen

Søndagsskolen Sprell levende i Grefsen er barnas tilbud under gudstjenestene,  de søndagene vi ikke har familiegudstjenester. Vi ønsker å gi barna en god opplevelse på søndagen i kirken! Her finner du datoer, kontaktpersoner og litt informasjon.

Søndagsskolen

Velkommen med på Søndagsskolen!

Søndagsskolen "Sprell levende" har et eget opplegg for barna under gudstjenesten på søndagene. Som hovedregel er det alltid søndagsskole hvis det ikke er familiegudstjeneste eller skoleferie.
Her følger vi et opplegg fra søndagsskoleforbundet, og har ulike aktiviteter.

Søndagsskolen er delt inn i to grupper:

Akivitetsgruppen møtes ved Menighetssenteret (Glads  før gudstjenestestart 10.55. Den er åpen for alle barn i skolealder fra 2. klasse. Dette er en lekbasert samling inspirert fra KRIK med en formidlings del  tilpasset barn i skolealder med en bibelhistorie.

Fortellingsgruppen er åpen for alle barn, når det ikke er familiegudstjeneste, eller skoleferie. Her følger vi og søndagsskolen Norge sitt opplegg for mindre barn. Vi går til søndagsskolen i kirken under salmen før preken.

Ta kontakt med Marianne Næss for å bli med i søndagsskolens spond og messengergruppe for oppdatert informasjon og invitasjoner.

Telefon:     476 59 603

Mail:          marannenass@yahoo.no

Kontaktinformasjon for Grefsen menighet

Grefsen kirke
Glads vei 45

Org.nr: 974 789 264 (Grefsen sokn)

Vipps 17317 for søndagsoffer
Vipps 17327 for gave til menigheten

Kontakt oss:
post.grefsen.oslo@kirken.no
Tlf. 23 62 93 10
Telefon- og besøkstid:
mandag-fredag kl.10-14

Bankkonto: 1506.21.80738 for gaver.

Bankkonto: 1503.94.72500 for innbetalinger med KID.

Bankkonto: 1609 23 60613 for andre innbetalinger uten KID.