Gi en gave til Grefsen menighet

Dette er din menighet som driver et allsidig arbeid for de ulike aldersgrupper og interesser. Vil du være med å utvikle kirken og menigheten videre? Det offentlige tilskudd dekker kun den lovpålagte drift. Selve menighetsarbeidet med alt det fine som skjer for de forskjellige aldersgrupper er det menigheten selv som finansierer. Vi ønsker å oppmuntre til fast givertjeneste og en støtte som kan legge grunnlag for en stabil økonomi og strategisk utvikling. Gir du gaver til menigheten på mellom 500 kroner og 40.000 (for 2018) i løpet av året så kan du, om du ønsker det, få skattetrekk for gavene. Dette gjelder uansett om man er fast giver eller gir mer sporadisk. Men 3 krav må være oppfylt. 1) Du må ha gitt tillatelse til at gaven innrapporteres. 2) Du må ha oppgitt ditt personnummer, slik at det blir innrapportert på rett person. 3) Grefsen menighet må ha oversikt over at gaven kommer fra deg. For faste givere er dette enklest, men også gaver gitt på Vipps for eksempel vil kunne gi denne muligheten. Alle gaver skal innrapporteres innen 10. januar. Så om du har gitt gaver, som du ønsker innrapportert, og som du er i tvil om er registrert så ta kontakt med daglig leder, Tore Hafnor på th258@kirken.no eller 23 62 93 12 før 10. januar.

Her kan du kan enkelt og raskt fylle ut og bekrefte med bankid at du ønsker å bli fast giver i Grefsen menighet.

Kontaktinformasjon for Grefsen menighet

Grefsen kirke
Glads vei 45

Org.nr: 974 789 264 (Grefsen sokn)

Vipps 17317 for søndagsoffer
Vipps 17327 for gave til menigheten

Kontakt oss:
post.grefsen.oslo@kirken.no
Tlf. 23 62 93 10
Telefon- og besøkstid:
mandag-fredag kl.10-14

Bankkonto: 1506.21.80738 for gaver.

Bankkonto: 1503.94.72500 for innbetalinger med KID.

Bankkonto: 1609 23 60613 for andre innbetalinger uten KID.