Godt fellesskap og praktisk hjelp

Velkommen innom på Frivillighetssentralen i Glads vei 47. Sentralen er åpen mandag -torsdag fra kl.10-16.  Her kan du lese mer om alt som skjer på sentralen.

Godt fellesskap og praktisk hjelp

Denne fine gjengen kan du møte på Frivillighetssentralen. Sentralen ligger i Grefsen menighetssenter, i Glads vei 47, og har et variert tilbud!

• Kom innom for en kaffe og en prat
  • Ta en tur i gjenbruksbutikken
  • Bli med på noen av ukens faste aktiviteter - les mer under her
  • Trenger du hjelp til praktiske ting kan frivillighetssentralen bidra. Ta kontakt på 22 15 41 20

Uken på Frivillighetssentralen:

MANDAG:

Ut på tur - aldri sur! Møt opp på sentralen kl.11 med gode sko og matpakke. To frivillige møter dere. Sammen blir dere enige om hvor og hvor langt dere skal gå.

Mannfolk-lunsj: Hver mandag kl.12 inviteres mannfolk til hygge, prat og en god og næringsrik lunsj!

TIRSDAG

Stikk-innom-trimmen Trim til musikk fra kl.11-12.15. Kom som du er! Her er det ingen krav til utstyr, antrekk eller påmelding.

ONSDAG

Pinner og prat Onsdager i oddetallsuker inviteres det til strikketreff kl. 11.

Bakedag på sentralen På onsdager serveres det nystekt hjemmebakst til kaffen etter kl.14.

TORSDAG

Gratis lunsj Hver torsdag fra kl.12 serveres gratis lunsj, så langt det rekker.

Bok i lunsjen Litteraturinteresserte inviteres til lunsj og diskusjon om forfattere og deres verk kl. 12.30 i partallsuker.

Tur og kultur Annenhver torsdag i oddetallsuker arrangerer vi utflukter til interessante steder med historie og kultur. Avgang fra sentralen kl. 10.30.

For mer informasjon og program for de ulike aktivitetene: se Frivillighetssentralens nettside

Kontaktinformasjon for Grefsen menighet

Grefsen kirke
Glads vei 45

Org.nr: 974 789 264 (Grefsen sokn)

Vipps 17317 for søndagsoffer
Vipps 17327 for gave til menigheten

Kontakt oss:
post.grefsen.oslo@kirken.no
Tlf. 23 62 93 10
Telefon- og besøkstid:
mandag-fredag kl.10-14

Bankkonto: 1506.21.80738 for gaver.

Bankkonto: 1503.94.72500 for innbetalinger med KID.

Bankkonto: 1609 23 60613 for andre innbetalinger uten KID.