ReTro

ReTro er ungdomsarbeidet i Grefsen menighet. Bli med på Retro-kvelder fredag kl. 19-23 i Menighetssenteret Glads vei 47. Ta med en venn og kom!

ReTro

Ungdomsklubben ReTro

Retro er en ungdomsklubb for deg som går på ungdomsskolen og videregående. Vi ønsker at ReTro skal være et sted hvor ungdom på Grefsen, Kjelsås og Nydalen kan få bli kjent med Gud og hverandre. Vi samles på fredager i Menighetssenteret i Grefsen, Glads vei 47 fra kl 19:00 - 23:00

På en vanlig retrokveld kan man bli med på ulike aktiviteter som brettspill, PS3, lek, biljard og karaoke eller bare henge med venner. I løpet av kvelden arrangerer vi et møte som innebærer andakt, sang og bønnevandring.

På Facebook kan du få mer informasjon om datoer for ungdomsklubben, turer, spesielle temakvelder, samt invitasjoner til kveldene ved å like siden "ReTro" og/eller bli venn med "Trosopplærere Grefsen"

VELKOMMEN!

Har du noen spørsmål?
Kontakt Thale Bergsholm Nesse.

Kontaktinformasjon for Grefsen menighet

Grefsen kirke
Glads vei 45

Org.nr: 974 789 264 (Grefsen sokn)

Vipps 17317 for søndagsoffer
Vipps 17327 for gave til menigheten

Kontakt oss:
post.grefsen.oslo@kirken.no
Telefon- og besøkstid:
mandag-fredag kl.10-14

Bankkonto: 1506.21.80738 for gaver.

Bankkonto: 1503.94.72500 for innbetalinger med KID.

Bankkonto: 1609 23 60613 for andre innbetalinger uten KID.