Ingen er bare det du ser

12. november kl 19 på The Raven på Romsås arrangerer vi en dialogkveld for unge voksne med samtaler og ulike dialogøvelser med fokus på respekt og identitet. Åpent for unge voksne over 18 år.

Ingen er bare det du ser

Vi som arrangerer dette sammen med bydelen er en gruppe mennesker fra ulike trossamfunn som arbeider sammen for dialog. Vi ønsker å skape møteplasser på tvers. Vi tror at mer dialog vil bidra til å skape gode og åpne lokalsamfunn med mer kontakt, mer toleranse og mer respekt for mangfold.

Vi har ulike arrangementer hvor det er mulig å møtes og bli bedre kjent med hverandre i denne vakre og mangfoldige dalen vår. Dette er et av dem, og vi håper mange vil komme! Ingen er bare det du ser, og dette skal vi utforske nærmere sammen. Vi får besøk av noen Dialogpiloter som vil ha ansvaret for dialogen. Kom! Og ta gjerne med en venn eller to.