Konsert med Sigvart Dagsland

Søndag 12. mai 2019 kl. 19 skjer det i Østre Aker kirke: Ingen ringere enn Sigvart Dagsland kommer med band. Groruddalen prosjektkor, der Alna Vocalis inngår, medvirker. Kanskje er det billetter ennå - løp og kjøp.

Konsert med Sigvart Dagsland

Sigvart Dagsland og Groruddalen prosjektkor

Konserten er blitt gitt overskriften Kom Hit. Kom Hit er en av Sigvart Dagslands kjente sanger fra plata «Bedre enn stillhet» fra 1992. Han er en meget aktiv sanger og låtskriver med en lang karriere fra tidlig 80tall og vil være godt kjent for de fleste. En gruppe sangere fra Groruddalens kormiljø er med på en del av låtene, noen vel kjente, noen nyere.

Bandet består av

Torjus Vierli, flygel
Mari S. Kreken, sang og gitar
Tor Egil Kreken, bass
Kristian Kvalvåg, gitarer
Jango Nilsen, trommer
Helge Leirvik, lyddesign.

Billetter kjøpes på www.ticketmaster.no f.o.m. 1.februar.