Velkommen til stor festkonsert 1. mars

Sett av 1. mars i kalenderen med en gang. Da er det nye flygelet kommet, og det er med stor takknemlighet og glede vi inviterer til festkonsert i Haugerud kirke kl. 18.30.  For første gang samler vi store og små, profesjonelle, elever, ungdom, for å ha fest rundt det nye flygelet. Vi skal feire dette klangrike instrumentet med å synge og spille, bruke våre talenter og nyte det sammen med publikum.

Velkommen til stor festkonsert 1. mars

Vi lager konserten i sammen med skoler, barn, ungdom og voksne fra området - en skikkelig lokalmiljøkonsert!

Konserten er et spennende samarbeid med

• Ida Hauknes, som er med-arrangør, hun er lærer på Haugerud skole, leder av skolens sanggruppe "Englekoret".
  • medlemer fra Haugerud strykeorkester
  • sanggruppen "Englekoret" v/Ida Hauknes fra Haugerud skole
  • Evinta Negassi
  • Kate Maria Heggtveit
  • Håkon Endal m/band
  • Nerina Weiss
  • Simon Negassi
  • Daina Molvika
  • Johanne Pahlke
  • Iskra Mantcheva
  • dansegruppe fra Haugerud skole
  • Alna Vocalis
  • Sara Aimée Smiseth
  • og mange flere store og små fra vår menighet.

Det blir kakesalg i pausen.

Innsamlingsåret til det nye flygelet var ferdig i oktober. Nå er flygelet kjøpt og er på vei til Haugerud (med liten forsinkelse). Det er mange som har støttet flygelinnsamlingen, inkludert menighetsrådet. Vi er takknemlig og stolte for det. Å ha et kvalitetsinstrument i vår kirke betyr åpne dører til kreativitet, til muligheter, til åpenbaring gjennom klang.

La oss feire sammen!

Kom og ta med familie og venner i Haugerud kirke torsdag 1. mars kl. 18.30!

Vi sees 1.mars :)

PS: Klikk her og last ned og nyt detaljene i den fine plakaten for konserten.