Julaften og Andre Juledag i Haugerud kirke - PÅMELDING

Jula er en fin og flott høytid, mange feirer sammen med mange andre folk, venner og familie. Det er bra - og også i Haugerud kirke skal det være slik: Mange feirer jula sammen. På julaften og på andre juledag inviterer vi til fellesskap rundt bordet, til sang, underholdning og litt forskjellig.

Vi inviterer deg til tradisjonell julaftenfeiring sammen med oss i Haugerud kirke: fra venstre – Anne Lise Hessen (frivillig), Odd Gjertsen (frivillig, kokk), Børn Askeland (frivillig), Silke Palke (frivillig, diakoniutvalget), Eleanor Brenna (diakon)

To ganger - slik som i fjor - åpner vi dørene til Haugerud kirke og vi håper at det igjen er mange som har lyst til å feire jula sammen med oss.

I fjor var det en morsom og blandet forsamling, unge og gamle, familier med barn, par, kort og godt mennesker som bor i og rundt Haugerud, som kom både julaften og andre juledag.

Programmet ser slik ut:

Julaften

Det er gudstjeneste i Haugerud kirke kl. 14.30 og kl. 16.00.

I forlengelsen av den siste gudstjenesten åpner vi opp menighetssalen ca. kl. 17-20.00 og da blir det blant annet dette:

• Julemat
  • Dessert
  • Juleevangeliet
  • Juletregang
  • Nissen kommer med gaver til alle
  • Underholdning, sang og allsang

Det blir ganske visst en fin stund hvor vi kan feire sammen og med hverandre.

Påmelding innen 10. desember til diakon Eleanor Brenna (se nederst). 50 kr per person.
Alle er invitert!

Andre juledag

På andre juledag er det gudstjeneste i Haugerud kirke kl. 17.00. Denne har fokus på Stefanus, en av de første diakonene og den første martyr den kristne kirke kjenner til.

Også den dagen samles vi i menighetssalen etter gudstjenesten, ca. kl. 18.00. Og da blir det tradisjonen tro pinnekjøttmiddag.

Selvsagt, det er mulighet for sang, dikt og underholdning.

Påmelding innen 20. desember til prest Carsten Schuerhoff (se nederst).
50 kr per person.