Vær med på noe spennende!

Er du 10–12 år? Har du lyst til å være med på noe spennende? Natt til 1. søndag i adventstiden feirer vi nyttårsaften (!) i Østre Aker kirke. Du kan være med og overnatte i kirken! Arrangementet heter Lys våken og mange kirker rundt om i landet har dette tilbudet denne helgen. Les mer og meld deg på innen 29. november 2017.

Vær med på noe spennende!

Du kan altså være med og overnatte i kirken!

Vi skal sove i Østre Aker kirke fra lørdag 2. desember til søndag 3. desember og du er invitert til å være med. Vi starter lørdag kl. 1600. Da skal vi leke, bli kjent med andre, være med å forberede gudstjeneste, utforske kirka, spise mat og altså overnatte i kirken.

Søndag

På søndag spiser vi frokost sammen, før vi øver til gudstjenesten. Du må gjerne invitere venner og familie til gudstjenesten. Lys våken handler om å være lys våkne for det som skjer rundt oss. Vi skal være lys våkne for hverandre, for Gud og for oss selv.

Meld deg på

Du må melde deg på Lys våken innen 29. november. Meld deg på til Einar, se nederst. Det du trenger å ha med deg, får du vite på e-post.

Vi gleder oss til å se deg!

Vennlig hilsen

Sophie, Heinke og Einar