Aktiviteter og tilbud på nyåret

Vi har stadig nye regler å forholde oss til og planlegger selvsagt framover. Her får du oversikt over aktuelle datoer og tider, gjeldende smittevernregler og påmelding. Situasjonen forandrer seg på kort varsel. Sjekk derfor ofte i denne oversikten.

David Boca/Unsplash

Menigheten følger smittevernregler gitt sentralt i Den norske kirke.

Kalenderen på forsida er oppdatert, her blir det fortløpende lagt ut når arrangementer blir gjennomført. Er tidligere annonserte arrangementer fjernet, er de avlyst.

Fortsatt er det slik at dåp, vigsler og gravferd håndteres individuelt. Ulike kirker og kapeller kan gi ulike muligheter.

Smitteverntiltak ellers i samfunnet gjelder også på menighetens arrangementer, som avstand, munnbind, god håndhygiene, ikke delta ved sykdom osv.

For sporing av mulig smittespredning føres det navneliste over deltakerne på de fleste av arrangementene. Lista oppbevares i 14 dager.

Gudstjenester

Korona-situasjonen gjør at alle ordinære gudstjenester er avlyst, foreløpig til 4. februar.

Åpen kirke

Det blir Åpen kirke i Haugerud kirke, i første omgang på følgende dager:

• Søndager 11.00-12.30
  • Tirsdager 17.00-18.30
  • Torsdager 11.15-13.15

Følg med i kalenderen for detaljert informasjon.

Du er velkommen til å oppleve rommet,  til å tenne et lys ...

Det er mulighet for samtale med enten en frivillig, med prest eller diakon.

Noen ganger arrangeres Åpen kirke samtidig eller i forlengelse av andre arrangementer, dette vil prege Åpen kirke den dagen. Så følg  gjerne med i kalenderen.

Grunnet de aktuelle reglene er det en begrensning på ti besøkende ad gangen.

Velkommen til alle!

Husk smittevern!
- Bruk hånddesinfeksjon.
- Hold avstand.
- Ikke delta om du er syk.

SAMMEN

Opplegget SAMMEN for små og store har i korona-tiden et helt annet opplegg enn ellers. Klikk her og se.

Dessuten er det Søndagsskole - ute eller inne - på følgende søndager: 14. februar, 11. april, 9. mai og 6. juni. Se også her kalenderen.

Andre arrangementer

Korona-situasjonen gjør at alle andre arrangementer er avlyst. Dette gjelder foreløpig til 21. januar. Men situasjonen kan endre seg raskt, så følg nøye med.

Kontaktinformasjon

Kontoret i Haugerud kirke er betjent etter avtale. Sentralbordet vårt er betjent, i alle fall i kontortiden mellom kl. 10 og kl. 14, og vi er tilgjengelig for samtale.

Telefon 23 62 97 40