Ung Taizémesse Ila kirke søndag 4. februar kl. 19

Hei vi er gjeng unge Taizé-entusiaster fra Løkka, Sagene og Torshov, som vil skape et schpaa fellesskap for ungdom i byen. Åndelig og kroppslig føde aka messe og mat. (Suppe og brød.) Sees!

Ung Taizémesse Ila kirke søndag 4. februar kl. 19

Er du ung og har lyst til å være med på ei messe som er laga for deg?

Vi samler oss på gulvet foran i kirka, synger Tiazé-sanger, spiller gitar, tenner lys og har en enkel nattverd. Etterpå spiser vi sammen, suppe og brød.

"Hei vi er gjeng unge Taizé-entusiaster fra Løkka, Sagene og Torshov, som vil skape et schpaa fellesskap for ungdom i byen. Åndelig og kroppslig føde aka messe og mat. (Suppe og brød.) Sees 19.00 Ila kirke søndag 4. feb!

Hilsen Isak, Lavrans, Eskil, Lukas, Andy, Simen og Celine."

Gjengen det er snakk om har vært med som ledere for konfirmantene i SPLITS. De går på Foss og E. Munch videregående og leder messa sammen med Anders Nordvik Kristensen og presten Ole Andreas Holen.

Denne gjengen har vært på Taizé i Frankriket i to år sammen med ungdommer fra Grorud og Tonsen i påska. Taizé samler flere tusen ungdommer fra hele Europa. Også i påska i år vil flere reise nedover igjen. Nå har vi lyst til å skape et miljø her i Ila kirke for flere med inspirasjon derfra.

Hilsen prest i Sagene og Iladalen Ole Andreas Holen  oh673@kirken.no 47258828

og Anders Nordvik Kristensen an578@kirken.no  95876429