Barnas Superkor møtes igjen 30. november

Barnas Superkor er et kor for barn som går på barneskolen! Neste gang er 30. november. Kirkedørene åpner kl. 16.15, så da er det bare å komme. Kl.16.30 serverer vi enkel, gratis middag før selve korøvelsen som er mellom kl. 17:00 - 18:00.

Barnas Superkor møtes igjen 30. november

Barnas Superkor er et kor for barn som går på barneskolen, og vi vil gjerne ha flere medlemmer! Liker du å synge?  Da er dette noe for deg!

Barnas Superkor er et kor for barn som går på barneskolen. Vi har øvelser annenhver onsdag, partallsukene, i Ila kirke. På øvelsene synger vi, leker litt og har det gøy sammen. Noen ganger synger vi på gudstjenester i Sagene og Ila kirker, i tillegg til på FestiDalen i juni og Lysfest i desember. Så hvis du liker å synge, kom og bli med!

Korarbeidet er en del av trosopplæringstilbudet til Sagene og Iladalen menighet,  og alle er hjertelig velkomne til å være med. Du kan sende e-post til dirigent Elise og melde deg på, eller du kan bare dukke opp på øvelsen.

Kirkedørene åpner kl. 16.15, så da er det bare å komme. Kl.16.30 serverer vi enkel, gratis middag før selve korøvelsen som er mellom  kl. 17:00 - 18:00.

Første øvelse er onsdag 24. august i Ila kirke. Deretter er det øvelse annenhver onsdag med unntak av i uke 40. Følg med i kalenderen under for øvelser utover høsten.

Lurer du på noe mer, eller vil du bli med? Ta kontakt med barnekordirigent Elise Tørring!