Velkommen til dåp i Sinsen kirke

Dåpen skjer som oftest i gudstjenesten søndag kl. 11.00 i din lokale kirke, eller en egen dåpsseremoni. Ta kontakt, hvis du trenger mer informasjon. Meld dåp direkte på lenken nederst på siden minkirkesiden/Oslo.

Velkommen til dåp i Sinsen kirke

Dåpen er en hellig handling der vi hører Gud gi sitt løfte om å være med barnet gjennom hele livet. Dåpsdagen er en festdag og har en lang tradisjon i landet vårt. For mange er dåpen en viktig markering og feiring av livet og barnet. Alle kan bli døpt.

Ta kontakt med sokneprest eller daglig leder dersom du ønsker at du eller ditt barn skal døpes i Sinsen Kirke! (Se kontaktinfo nederst)

Kontakt oss direkte, eller Kirketorget.oslo@kirken.no.

Nå kan du enkelt melde til dåp på min kirkeside/Oslo - se lenken nederst. Les mer om dåpen i den lenken til dåpsbrosjyren.

Under finner du en dåpsbrosjyre med mer lesning