GOD SOMMER!

Her finner du informasjon om sommerens gudstjenester, kontortider og når våre aktiviteter starter opp igjen.

GOD SOMMER!

Åpningstider for menighetskontoret:

I juli vil Skøyen menighetskontor være bemannet av Ingvild (menighetspedagog) den første uken og Jon (sokneprest) de siste tre ukene. Kontoret vil besvare telefoner på 22 62 94 10 fra kl. 10.00 til 14.00 og vil være delvis bemannet. Fra mandag 29. juli er vi tilbake til normal drift.

For gravferd, vigsel og dåp, vennligst kontakt Kirketorget på telefon 23 62 90 09 eller e-post Kirketorget.oslo@kirken.no.

Gudstjenester:

Som tidligere år vil det være fellesgudstjenester både i Skøyen og Ullern kirke denne sommeren:

• Søndag 30. juni kl. 11 i Skøyen kirke
  • Søndag 7. juli kl. 11 i Ullern kirke
  • Søndag 14. juli kl. 11 i Ullern kirke
  • Søndag 21. juli kl. 11 i Ullern kirke
  • Søndag 28. juli kl. 11 i Ullern kirke
  • Søndag 4. august kl. 11 i Skøyen kirke
  • Søndag 11. august kl. 11 i Skøyen kirke
  • Søndag 18. august kl. 11 i Ullern kirke

Øvrige aktiviteter:

Våre faste aktiviteter starter opp igjen etter skoleferien. Foreløpige datoer finner du på vår hjemmeside under "Hva skjer".

Kaffebønnen holder sommerstengt fra mandag 1. juli og åpner igjen mandag 12. august.

Vi ønsker dere alle en riktig god sommer!

Kontaktinformasjon for Skøyen menighet

Skøyen kirke ligger i Skøyenveien 43.
Inngang til kontorene og parkeringsplassen er på nedsiden av kirken, nederst i Guldbergsvei.

Kontoradresse:
Skøyenveien 43, 0375 Oslo