Tårnagenthelg i Trefoldighet

Bli med på skattejakt i kirketårnet! Vi inviterer alle 7-9-åringer til å være Tårnagenter i Trefoldighetskirken, lørdag 9. juni. Vi trenger også "englevakter" til å vokte på agentene.

Tårnagenthelg i Trefoldighet

Lørdag 9. juni inviterer Sentrum og St. Hanshaugen sokn alle 7-9-åringer til å være Tårnagenter i Trefoldighetskirken! Agentene skal gå på symboljakt i kirken, lete etter mysterier i Bibelen og spise agentmat. Som Tårnagenter får de utforske både kirken og kirketårnet.

Alle agentene bor hjemme, men vil være sammen både lørdag og søndag. Agentene møtes i kirken lørdag 9. juni kl. 16:00 og vi holder da på frem til kl. 19:00. Søndag treffes vi igjen Tårnagentgudstjenste kl. 11:00, og da er alle andre også invitert, og vi holder da på frem til kirkekaffen er ferdig ca. kl. 13:00.

Englevakter

Vil du være Englevakt? En Englevakt er en person som er med noen timer i løpet av helgen, følger barna opp i kirketårnet, hjelper til med maten, går sammen med de på symboljakt m.m.

Påmelding

Påmelding for barn og Englevakter skjer innen 7. juni til trosopplæringsleder Kristian Hovland Aschim på e-post ka889@kirken.no

Kontaktinformasjon for St. Hanshaugen sokn

KONTORADRESSE