Kursserie om menneskeverd, helse og livskvalitet

"God Liv Hele Livet" går over fem kvelder på Kongsberg Musikkteater og er en kursserie om menneskeverd, helse og livskvalitet for personer som arbeider med mennesker innenfor helse/omsorg, kultur og kirkelig sektor.

Kursserie om menneskeverd, helse og livskvalitet

Kongsberg kommune har i samarbeid med Tunsberg bispedømmeråd og Kirken i Kongsberg utarbeidet en gratis kursserie over seks kvelder høsten 2018. Vi som jobber med mennesker i det daglige har kanskje de mest meningsfulle jobber en kan tenke seg. Samtidig står vi stadig i situasjoner som kan være utfordrende. Kursserien er ment som påfyll og inspirasjon til å håndtere utfordringene og samtidig se gledene i det å bistå mennesker i ulike livssituasjoner.

En tilsvarende kursserie (med andre foredragsholdere) ble holdt for 10 år siden. Vi forventer stor pågang. Kurset er gratis, men det er viktig å melde seg på slik at du sikres plass. De som er prioritert og som får denne invitasjonen først er:
- alle ansette i Helse og omsorg
- alle ansatte på helsestasjon og i barnevern
- alle ansatte på ungdomskontoret og i integrering
- ansatte i Kirken
- frivillige innenfor disse fagområdene

Se link nedenfor (blå knapp) for detaljert program og informasjon om påmelding.

Velkommen til en spennende høst med inspirasjon og arbeidsglede!