Himmelprat fra Knuten

Fjellet er veldig sentralt i bibelsk sammenheng. Bli med på en tur opp på Knutefjell med Reidar og Christen, hvor temaet er "Kristi Himmelfartsdag".

Himmelprat fra Knuten

Israels gud ble sett på som en «fjellgud» og fjellet er stedet for Guds åpenbaring. Det er også mange fjellturer i bibelen; Moses som gikk opp på fjellet, historien om Abraham og Isak og profeten Elias. Reidar Aasbø og Christen Christensen har laget en "Himmelprat" fra Knutefjell i Kongsberg;

Vi publiserer også en "Pinseprat" neste helg, og dersom du har lyst til høre de tre påskepratene vi laget tidligere i vår så finner du de som en del påskesendingene våre.